Pozytywna Dyscyplina
się jeszcze więcej radości, spokoju, a relacje z dziećmi będą czystą frajdą.
i opiekunom gotowych narzędzi, technik do pracy z dziećmi.
Pozytywna Dyscyplina została stworzona, aby kształcić młodych ludzi do bycia w pełni odpowiedzialnymi, pełnymi szacunku i zaradności członkami społeczeństwa.
Metoda ta uczy ważnych umiejętności społecznych i życiowych w zachęcający i pełen szacunku sposób.
Dzięki uczestnictwu w warsztatach, czy indywidualnych konsultacjach, uczestnicy mogą doświadczać na własnej skórze, jak z dnia na dzień stają się bardziej szczęśliwi, uśmiechnięci i skuteczni w relacjach ze swoimi dziećmi, członkami rodzin, a także społecznościami.
Codzienne trudności przestają im przeszkadzać, ponieważ wiedzą i znają metody, jak sobie z nimi radzić.
Znika bezradność, a pojawia się więcej miłości, uważności i szacunku do siebie i do drugiego człowieka.
Pozytywna Dyscyplina Pomaga:
● Zrozumieć dzieci
● Wspierać ich naturalny potencjał
● Wychowywać je na mądrych, pewnych siebie, odpowiedzialnych i wrażliwych dorosłych
● Skutecznie radzić sobie z codziennymi trudnościami
Zapraszam na cyklicznie warsztaty w formie spotkań 4 razy po 3 godziny lub w formie skumulowanej weekendowej, krótszej – 9 godzinnej.
Program realizowany podczas spotkań to:
Moduł 1
● Pozytywne Podejście do dzieci
● Jak budować relację opartą na uprzejmości i jednocześnie stanowczości ze strony rodzica, opiekuna, nauczyciela
● Jak kształtować kompetencje życiowe u dzieci i z jakimi wyzwaniami spotykamy się na co dzień w naszej pracy z dziećmi
● Jak umiejętnie rozwijać umiejętności społeczne i emocjonalne u dzieci
●Jak radzić sobie z kryzysami emocjonalnymi u dzieci
Moduł 2
● Dlaczego dzieci się źle zachowują
● Co to jest mózg gadzi i jak wpływa na nasze zachowanie
● Metafora góry lodowej, czyli cztery błędne strategie zachowań u dzieci i konkretne rozwiązania jak z tych błędnych strategii wyciągnąć naszych podopiecznych
● Czym jest i dlaczego jest tak ważne poczucie przynależności i znaczenia
Moduł 3
● Dlaczego nie warto stosować kar i jaki to ma długofalowy wpływ w pracy wychowawczej
● Konsekwencja naturalna
● Konsekwencja logiczna
● Skupienie na rozwiązaniu jako główna alternatywa dla kar
Moduł 4
● Budowanie poczucia własnej wartości u dzieci
● Jak motywować by nie zniechęcać
● Czym różni się zachęta od pochwał
● Pytania pełne ciekawości – elementy coachingu w budowaniu relacji z dziećmi
Chcesz dowiedzieć się kiedy odbędą się najbliższe warsztaty lub umówić się na indywidualną konsultację rodzicielską?
Zadzwoń: 516-136-296 lub napisz na: just.swiatlowska@gmail.com